Foto: Masarykova univerzita

MUNIVERSE: Kampaň Masarykovy univerzity od Aetny

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Středobodem komunikace je interaktivní mapa s “vesmírem” studentských výhod.

Kampaň pro Masarykovu univerzitu, která v letošním roce slaví sté výročí svého vzniku, připravuje strategicko-kreativní agentura Aetna. Těžiště kampaně leží v cílené online komunikaci na sociálních sítích. Ta se bude skládat z desítek facebookových a instagramových postů, jež se budou stejně jako v předchozích dvou letech opírat o komunitní platformu #followmasaryk.

Součástí podpory microsite budou i čtyři videopříběhy, na jejichž produkci agentura Aetna spolupracovala se studiem Cinebonbon.

„Uchazečské kampaně se často točí jen okolo jednoho videa s menším či větším virálním potenciálem a kampaňové microsite, na níž obvykle přijdete jen jednou. Proto jsme se po dohodě s Masarykovou univerzitou pro letošek rozhodli přijít s dlouhodobým formátem, který bude nejen lákat k podání přihlášky ke studiu, ale dokáže provázet celým studentským životem. Místa budou postupně přibývat a do budoucna máme s interaktivní mapou velké plány. Zvažujeme ji využívat například jako rozcestník pro aktuální studentské akce,“ říká Jakub Žirovnický, digital project manager Aetny.

Letošní kampaň tedy nekončí posledního února, kdy se uzavírají přihlášky na jednotlivé obory. Ale bude protažena až do konce akademického roku.

„Chceme studenty provést celým procesem přijímání na vysokou školu. Konkrétně od přihlášky přes přijímací řízení až po samotný zápis. Proto nechceme vystřílet veškeré náboje během příštích šesti týdnů, ale dávat až do zápisu neustále dostatek argumentů, proč na univerzitě studovat, proč trávit studentská léta v Brně, proč představuje MUNI nejlepší odrazový můstek do života i profesní kariéry,“ vysvětluje Jiří Uher, vedoucí odboru vnějších vztahů a marketingu univerzity.

Strategicko-kreativní agentura Aetna byla založena v listopadu 1992 současným majitelem firmy Pavlem Doležalem. Soustředí se na přípravu dlouhodobých komunikačních konceptů, brand identit a strategické řízení značek. Se sídlem v Brně, 28 zaměstnanci a ročním obratem okolo 100 milionů korun patří mezi největší mimopražské agentury působící na českém trhu.

Foto: Masarykova univerzita

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.