Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlik.cz
Marketing

Internetové lékárny by chtěly prodávat léky na předpis

Jan Klika4. 1. 201911. 3. 2019

V aktuálním vydání Marketing & Media, které vychází 7. ledna, najdete velké téma o online lékárnách.

Nedávný vstup potravinového e-shopu Rohlik.cz mezi doručovatele léků je příznačný. Z volně prodejných léčiv jako by se – z obchodního pohledu – staly za poslední dekádu tak trochu rohlíky, které si lze objednat několika kliknutími na internetu a nechat dovézt až před práh domu. V současnosti je roční obrat internetových lékáren tři miliardy korun. Stejně velkou sumu by navíc přineslo uvolnění prodeje léků na předpis, o kterém se začíná stále více mluvit.

„Potenciál zde vidíme veliký,“ říká Martin Kasa, šéf Pilulky.cz. Je však těžké odhadnout, kdy by k tomu mělo dojít. Podle Kasy by se pilotní prodej mohl spustit už v příštím roce. Očekávání online lékáren jsou v tomto ohledu velká, vždyť největší evropské zásilkové lékárně DocMorris, která má sídlo v Nizozemí, ale operuje převážně na německém trhu, generuje prodej předpisových léčiv cca 60 procent tržeb.

V čísle dále najdete:

  • 10 let TV Barrandov
  • Kalendář očekávaných událostí v marketingu a médiích v roce 2019
  • Shrnutí novinek ve videoreklamě
  • Legislativní změny, které profesionálům v komunikaci nesmí uniknout

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 7.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

×

PEPR Consulting nově pracuje pro Habánské sklepy, Mionetto a další značky skupiny Bohemia sekt

Starší článek

Další marketingový fail značky Huawei

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více