Foto: Automobilist

Designéři slaví Schumacherovy padesátiny

2. 1. 2019 17:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kolekce podpoří Keep Fighting Foundation, kterou založila rodina slavného jezdce F1.

Automobilist, designová značka zaměřená na automobilovou tématiku, vydala u příležitosti padesátých narozenin Michaela Schumachera kolekci fine art printů a posterů připomínající první mistrovský titul s Ferrari v Suzuce roku 2000.

Obraz, dostupný v omezeném počtu výtisků, a řada designových plakátů byly vyrobeny pomocí  kompozice 3D modelů a digitální fotografie. Proces trval několik měsíců a zahrnoval 3D skenování vozu Formule 1 Michaela Schumachera i jeho přilby. Fanouškům Formule 1 se takto nabízí možnost přispět na podporu nadace Keep Fighting Foundation, založené rodinou Michaela Schumachera.

Foto: Automobilist

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.