Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Asociace content marketingu
Marketing

Asociace content marketingu (ACM) realizuje první průzkum obsahového marketingu v ČR

Redakce MAM17. 1. 201912. 3. 2019

Třetí ročník průzkumu realizovaného v členských zemích ICMF (International Content Marketing forum) se věnuje tématu Distribuce firemního obsahu: Současný stav a budoucí perspektivy. Cílem průzkumu je zmapovat a porovnat, jakým způsobem se firemní obsah distribuuje v jednotlivých zemích. Přináší také přehled globálních trendů v oblasti content marketingu.

Zaměření samotného průzkumu poukazuje na aplikaci content marketingové strategie a zároveň na slabou míru samostatného budgetu na distribuci firemního obsahu. Průzkumu se může účastnit bezplatně libovolná značka, která každý rok investuje do content marketingu a věnuje těmto aktivitám pozornost. Je možné jej vyplnit během 15 minut online.

Data účastníků jsou zpracovávána švýcarskou agenturou scion pod vedením profesora Clemense Kobba a celý průzkum podléhá pravidlům GDPR. Vyplněná data se tedy již nedostávají do Asociace ani k ostatním účastníkům průzkumu. Výsledkem budou anonymní za Českou republiku.

„Jsem ráda, že se ACM již rok účastní aktivit International Content Marketing fora a máme tedy možnost zapojit značky v České republice do tohoto průzkumu po boku Velké Británie, Německa, Rakouska, Norska, Belgie a dalších. Našemu oboru zásadním způsobem chybí konkrétní data, o která by se odborníci mohli opřít při plánování strategií a agentury při jednání s klienty. Jedním z úkolů, které má ACM před sebou je etablovat disciplínu obsahového marketingu vedle klasické reklamy a PR.“ doplňuje Kateřina Borovanská, která vede ACM.

Průzkumu se účastní zakládající členové Asociace content marketignu: BMCzech, Salt&Pepper, Elite solutions, Dark Side, Konektor Social, FREYA, Ambiente, dále na něm spolupracují agentury Boomerang communication, 2Fresh, C3.

Tématem distribuce obsahu se bude zabývat i 3. ročník konference Content marketing, který proběhne 24. 1. 2019, pořádá jej také ACM.

×

5 fuckupů v (online) marketingu

Starší článek

Vajíčko ukázalo, že se Instagram stává sociální sítí číslo jedna, které vládne humor

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více