Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Media
Marketing

Akce Contagious Starter do Prahy přinese světovou inspiraci

Martina Vincencová21. 1. 201912. 3. 2019

Tým kolem konzultanta Josefa Havelky pořádá 7. února v rámci Contagiuos první velký event. Vystoupí na něm mezinárodní i čeští odborníci.

Konference Contagiuos Starter je určená především pro marketéry, plannery, kreativce a marketingové stratégy, kteří chtějí v roce 2019 vyhrát. Bude se konat ve čtvrtek 7. února v pražském Vnitrobloku.

Vystoupí na ní například Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments. Paul Kemp-Robertson ukáže, proč musí být značky odvážné. David Pivk a Jevgenij Primačenko představí, jak funguje značka Nike na ruském trhu. Trendy pro rok 2019 prozradí David Navrátil z České Spořitelny a Tomáš Pflanzer z Kantaru.

„Spousta konferencí ukazuje jen hezké věci. Nás zajímá i to, co na první pohled není vidět a snažíme se dívat na věci do hloubky,“ popisuje svůj přístup Josef Havelka.

Program:

CO DNES ZNAČKÁM PŘINÁŠÍ ÚSPĚCH (13.30-15.30)

  • PAUL KEMP ROBERTSON: BRAND BRAVERY
  • WILL RUST: STUPID IDEAS
  • DAVID PIVK & JEVGENIJ PRIMAČENKO: JUST DO IT. RUSSIA

TRENDY A OČEKÁVÁNÍ PRO ROK 2019 (16:00-18.00)

  • KATRINA DODD: RETAIL AUTOMATED
  • WIM VERMEULEN: MARKETING FOR THE MAD (WO)MEN OF TOMORROW
  • DAVID NAVRÁTIL: CRISIS, DEPRESSED ROBOTS AND DREAMS
  • TOMAS PFLANZER: TRENDS 2019 AND THE EXAGGERATED EXPECTATIONS FROM THE PREVIOUS YEARS

Platforma Contagious sbírá kreativní kampaně a ty pak zpřístupňuje. Předplatitel si může zajistit vstup do databáze Contagious I/O, kde má k dispozici každý den aktualizované novinky, trendy, exkluzivní rozhovory a případové studie. Společně s ní na trh uvedl lokální verzi časopisu Contagious a eventy.

Každý měsíc plánuje setkání Contagious Breakfast. V srpnu Havelka a jeho tým pořádá Cannes Deconstructed, které nabídne to nejdůležitější, co se dělo v Cannes. V prosinci se bude konat Most Contagious, které zhodnotí uplynulý rok a přinese trendy na rok 2020.

Zavřít reklamu

Příležitost marketingu hazardu

Starší článek

Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Marketing

Paradox generace Z: jste připraveni na budoucí zákazníky?

Myslíte si, že generace Z se rozhoduje především podle „brand purpose“ a hodnot značky? Tak to byste si měli rozhodně projít novou studii od WPP.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.