Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Forum Media
Marketing

Akce Contagious Starter do Prahy přinese světovou inspiraci

Martina Vincencová21. 1. 201912. 3. 2019

Tým kolem konzultanta Josefa Havelky pořádá 7. února v rámci Contagiuos první velký event. Vystoupí na něm mezinárodní i čeští odborníci.

Konference Contagiuos Starter je určená především pro marketéry, plannery, kreativce a marketingové stratégy, kteří chtějí v roce 2019 vyhrát. Bude se konat ve čtvrtek 7. února v pražském Vnitrobloku.

Vystoupí na ní například Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments. Paul Kemp-Robertson ukáže, proč musí být značky odvážné. David Pivk a Jevgenij Primačenko představí, jak funguje značka Nike na ruském trhu. Trendy pro rok 2019 prozradí David Navrátil z České Spořitelny a Tomáš Pflanzer z Kantaru.

„Spousta konferencí ukazuje jen hezké věci. Nás zajímá i to, co na první pohled není vidět a snažíme se dívat na věci do hloubky,“ popisuje svůj přístup Josef Havelka.

Program:

CO DNES ZNAČKÁM PŘINÁŠÍ ÚSPĚCH (13.30-15.30)

  • PAUL KEMP ROBERTSON: BRAND BRAVERY
  • WILL RUST: STUPID IDEAS
  • DAVID PIVK & JEVGENIJ PRIMAČENKO: JUST DO IT. RUSSIA

TRENDY A OČEKÁVÁNÍ PRO ROK 2019 (16:00-18.00)

  • KATRINA DODD: RETAIL AUTOMATED
  • WIM VERMEULEN: MARKETING FOR THE MAD (WO)MEN OF TOMORROW
  • DAVID NAVRÁTIL: CRISIS, DEPRESSED ROBOTS AND DREAMS
  • TOMAS PFLANZER: TRENDS 2019 AND THE EXAGGERATED EXPECTATIONS FROM THE PREVIOUS YEARS

Platforma Contagious sbírá kreativní kampaně a ty pak zpřístupňuje. Předplatitel si může zajistit vstup do databáze Contagious I/O, kde má k dispozici každý den aktualizované novinky, trendy, exkluzivní rozhovory a případové studie. Společně s ní na trh uvedl lokální verzi časopisu Contagious a eventy.

Každý měsíc plánuje setkání Contagious Breakfast. V srpnu Havelka a jeho tým pořádá Cannes Deconstructed, které nabídne to nejdůležitější, co se dělo v Cannes. V prosinci se bude konat Most Contagious, které zhodnotí uplynulý rok a přinese trendy na rok 2020.

×

Příležitost marketingu hazardu

Starší článek

Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více