Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Letiště Praha
Marketing

Praha a střední Čechy mají kampaň v New Yorku

Redakce MAM22. 12. 201822. 2. 2019

Česko chce více turistů z USA.

V New Yorku probíhá až do konce roku reklamní kampaň, která má podpořit příjezdový cestovní ruch ze Spojených států amerických do České republiky. Jejím zadavatelem jsou Letiště Praha, agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu, zpracovatelem pak agentura Loosers.

Kampaní chtějí společně na americkém trhu představit Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku. Vizuály se sloganem No Spoilers. See It Live je na přibližně tisíci reklamních pozicích ve vlacích newyorského metra a 80 reklamních plochách ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue v centru Manhattanu.

Zájem o Česko jako destinaci z oblasti Severní Ameriky roste. “Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. Pokud se zájem ještě zvýší, může to podle Řehoře motivovat letecké společnosti k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je priorita letiště.

V příštím roce budou následovat obdobné kampaně v asijských zemích.

×

2018: Hlavní proud českých médií se mění v hnojiště

Starší článek

10 tipů, jak vytřískat maximum z účasti na konferenci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více