Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Max Pixel
Marketing

Perly letošní klientské komunikace: Pašík za volantem a neúspěšná kamufláž za Gotta

Vojtěch Kristen26. 12. 20182. 3. 2019

Vtipné, kuriózní i zcela bizarní. Taková jsou některá hlášení škod, které eviduje české pojišťovny. Uniqua tak v závěru roku bilancuje a vybrala pět nejoriginálnějších příspěvků.

Žárlivá manželka
Náraz do stromu v protisměru vysvětlovala řidička takto: „Já za nic nemůžu. Je to kvůli Josefovi, mému muži a spolujezdci. On si nedá pokoj a otáčí se za každou sukní. Předjížděla jsem pomalé auto před sebou, ale to bohužel řídila mladá blondýna. Josef si mohl hlavu ukroutit. Snažila jsem se tomu zabránit a špatně jsem otočila volantem. Takže by tu škodu vlastně měli platit oni dva, né pojištění. Pokutu teda Josef zaplatil.“

Na vině je prase
Jeden motorista, který naboural do stromu u silnice, vysvětloval nehodu takto: “Vezl jsem prase na zážitkovou zabíjačku. Popravdě, zážitek z toho mám spíše já. Nedobrý. Prase se během jízdy nějak osvobodilo z posady a přesunulo se dopředu na sedadlo spolujezdce. Ale to ho nebavilo a chtělo mě mermomocí vystřídat za volantem. Byla z toho pranice a takhle to dopadlo. Ale má to už za sebou, pašík jeden.”

Pokousaný starosta
„Osobně nechápu, proč pan starosta šel dál do zahrady, místo aby zůstal u vrátek a počkal na nás. Náš Cézar na něj vrčel a celkově dával najevo, že to nepůjde hladce. On je fakt čitelný pes. Podle mě udělal všechno, aby následné škodě předešel.“

Neúspěšná kamufláž
„Nehodu jsem zavinila, to nepopírám. Omluvila jsem se řidiči druhého auta, ale ten nespolupracoval. Do toho škodního záznamu mi při vyplňování diktoval, že je Karel Gott. Goťáka já ale samozřejmě poznám! Tenhle to teda fakt nebyl. Tak jsme volali policii.“

Návrat domů
Ze škodního hlášení o vykradené domácnosti: „Po dovolené jsme dorazili konečně domů. Byl jsem fakt unavený. Chtěl jsem si vzít vychlazené pivo a sednout si na gauč k televizi. Všimnul jsem si ale, že tam není lednice ani televize. Gauč byl na svém místě.“

×

Rok 2018: Nazelenalá komerční komunikace

Starší článek

10 nejsledovanějších videí na českém YouTube v roce 2018

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více