Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Jack Daniel's
Marketing

Jack Daniel’s se spojuje s ambasadory

Redakce MAM27. 12. 201822. 2. 2019
Novými tvářemi značky jsou David Šrámek, Ctirad Sára, Daniel Piterák a Peter Minárik.

Jack Daniel’s spojil své síly s dalšími značkami a v kampani, která proběhne jak v printových a onlinových médiích, tak i na sociálních sítích. Kromě osobních příběhů ambasadorů představí příběh zakladatele nejstarší americké destilérky – Jacka Daniela, a uvede nové produkty, které vznikly právě díky spolupráci značky Jack Daniel’s a jednotlivých ambasadorů. Jedná se třeba o dřevěného motýlka vyrobeného ze sudu, nebo stylovou koženou peněženku inspirovanou whiskey.

„Společným znakem všech ambasadorů je, že se nebojí dělat věci po svém. Všichni vytvářejí jedinečné produkty, kterým vtiskli autenticitu díky svému pokornému přístupu k materiálu, kvalitnímu provedení a vytrvalé práci,“ říká Patrik Skála, Senior Brand Manager Jack Daniel’s.

Ambasadorem Jack Daniel’s Tennessee Whiskey se stal David Šrámek, cestovatel a kouč, který se ve 33 letech rozhodl dát výpověď v práci a odjet na cestu kolem světa. Dnes pomáhá ostatním na cestě za svými sny.

Za Jack Daniel’s Honey stojí Ctirad Sára, jeden ze zakladatelů značky BeWooden, která vyváží dřevěné pánské motýlky z Beskyd do celého světa.

Jack Daniel’s Gentleman Jack se propojil se značkou Daniela Piteráka, DannyP. Daniel svůj nápad, vyrobit si peněženku z kvalitní kůže, do které by se vešel i iPhone, proměnil v realitu.

Za Jack Daniel’s Fire stojí jako ambasador tatér Peter Minárik, který po kariéře v marketingu potřeboval dát svému životu nový smysl. Chtěl tvořit a šel do toho po hlavě. Dnes má vlastní tetovací salon, kde spolu s ním tetují další 3 tatéři. Peter vytvoří pro Jack Daniel’s Fire speciální limitovanou edici.

×

Detektivky, zábava a zpěv. To je televizní program v roce 2019

Starší článek

Jak marketéři vytěžují Česko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více