Foto: Youtube / Thank you for smoking

8 filmů pro marketéry

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vyměňte na chvilku klasické české pohádky za ty marketingové.

1. Děkujeme, že kouříte (Thank you for smoking)
Komedie/ drama, 2005, USA, hodnocení ČSFD: 77 %

Hlavní postava filmu Nick Naylor pracuje pro tabákovou společnost a jeho hlavním úkolem je přesvědčit veřejnost o tom, jak skvělé je kouření.

2. Sociální síť (The Social Network)
Drama/ životopisný, 2010, USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Film popisuje vznik Facebooku a dramatizuje události, které vedly ke spuštění největší sociální sítě dneška.

3. Steve Jobs
Drama/ životopisný, 2015, VB/USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Steve Jobs bývá označován jako král prezentací a marketingu. Film ukazuje klíčové okamžiky jeho kariéry.

4. Zakladatel (The founder)
Životopisný, 2016, USA, hodnocení ČSFD: 81 %

Jedná se o skutečný příběh Raye Kroca, který hrál zásadní roli ve vytvoření značky McDonalds.

5. Jonesovi: Americký sen (The Joneses)
Komedie/ drama, 2009, USA, hodnocení ČSFD: 65 %

Absolutně dokonalá rodina se přistěhuje do luxusní čtvrti. Jejich sousedé ale netuší, že ve skutečnosti jsou to pouze nastrčení influenceři.

6. Startup.com
Dokumentární, 2001, USA, hodnocení ČSFD: 59 %

Pohled na zakladatele govWorks.com, platformy umožňující komunikaci občanů s jejich místními zastupiteli. Potýkali se s řadou problémů, ten největší byl ale rozdílná vize fungování projektu.

7. Selfie
Thriller, 2018, Rusko, hodnocení ČSFD: – %

Populární ruský moderátor Bogdanov je postupně nahrazen svým dvojníkem. Drama o tom, co se stane, když člověku vezmete jeho identitu na sociálních sítích.

8. Adidas a Puma – duel bratrů (Duell der Brüder – Die Geschichte von Adidas und Puma)
Životopisný, 2016, Německo, hodnocení ČSFD: 73 %

Skutečný příběh bratrů Adolfa a Rudolfa Dasslerových: Adi je skvělý designér, Rudolfovi jde zase obchod. Po sérii neshod se ale oba po druhé světové válce rozejdou: Adolf zakládá značku Adidas, Rudolf přichází s konkurenční Pumou.

Foto: Youtube / Thank you for smoking

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.