Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Boomerang Communication
Marketing

3 klíčové trendy obsahového marketingu pro rok 2019

Martin Vymětal29. 12. 20181. 7. 2019

Content marketing chce dnes dělat každý. Dobrý a úspěšný obsah ale není to samé. Když víte, kdy a kde ho použít, zajistíte mu pozornost publika. Připravte se na trendy, které v příštím roce ovládnou content, dřív, než se připravíte o konkurenční výhodu.

Trend první – We love data

Téměř polovina obsahových marketérů podle průzkumu CMI (Content Marketing Institute) netuší, jak měřit úspěšnost své práce, natož aby se ji pokusili předvídat. Proč? Protože při jejím zadávání nevycházejí z žádných dat. Jenže ta jsou mnohdy cennější než kdejaký kopík. Počítá se čas publikace, konkrétní slova i použité kanály. Pokud víte, že lidi přemýšlející o nákupu elektromobilu nejvíc zajímá, jestli se s ním dá jezdit v dešti, víte, o čem psát. Když si zjistíte, že tři ze čtyř fanoušků vědy a techniky snídají každé ráno s Facebookem, víte, kam se svým obsahem. Takže si ohmatejte nástroje jako Answer the public, Keyword Finder, SentiOne a počkejte si na nástroj, který vyvíjíme v naší agentuře.

Trend druhý – Stop fotobankám

Klasická média jako Guardian nebo National Geogrpahic už je používají dávno – autorské ilustrace se začínají častěji objevovat i ve světě firemních médií. Značky si uvědomují, že pokud chtějí čtenářovu přesycenou pozornost získat na svou stranu, unylé korporátní fotobanky jim moc nepomůžou. Podívejte se na obálky nejoceňovanějších firemních magazínů na našem trhu, jako jsou ČiliChili (Vodafone) nebo Marwick (KPMG), které si svůj nezaměnitelný styl budují léta.

Trend třetí – Marketingová ekologie

Další věc, která vám může zvednout čísla a konkurenty zase od stolu, je „sharecyklace“. Moderní marketér totiž netvoří jen obsah, ale přímo média. Platforem pro šíření vaší zprávy je čím dál víc a byl by marketingový zločin je nevyužívat. Ušetříte si práci a zároveň oslovte cílovky tam, kde skutečně jsou, pomocí efektivní recyklace contentu. Fungl nový obsah vytvořte z toho, který už máte – dobrý editor dokáže z jednoho videa o bytovém designu pro firemní blog použít fotky do časopisu, vykouzlit teaser na Facebook, několik Instastories a spoustu dalších obsahových kousků. Založte si firemní content hub, už včera bylo pozdě…

Autor je Business & Marketing Director v Boomerang Communication

×

Nová reklama na iPhone XR se natáčela v Praze

Starší článek

TV Barrandov chystá nový pořad

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více