Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vojtěch Resler
Marketing

10 tipů, jak vytřískat maximum z účasti na konferenci

Aneta Martinek23. 12. 201822. 2. 2019

Na konferenci nestačí jen přijít. Aby člověk z akce vytěžil maximum, musí se pečlivě připravit.

1. VÝZKUM.

Podívejte se, kam vůbec jdete. Vygooglujte si řečníky, připomeňte si téma, uvědomte si, proč jste se na konferenci rozhodli jít.

2. MINDSET.

Po cestě na konferenci se nastavte na kontakt s lidmi. Výhoda konferencí je především v možnosti poznat zajímavé osobnosti, se kterými sdílíte společný zájem.

3. PŘÍPRAVA “OTVÍRÁKŮ”.

Promyslete si 2 až 3 zahajovací otázky ke konverzacím s novými lidmi. S mírnou přípravou se vám s nimi bude lépe navazovat kontakt.

4. BRZKÝ PŘÍCHOD.

Dorazte na konferenci už na začátek registrace. Bývá tam méně lidí a je snadnější navázat kontakt. Také budete mít větší výběr jídla, čerstvé kafe, výběr v místech na sezení.

5. CHYTNĚTE SI SVÉ ŘEČNÍKY.

Připravte si otázky na řečníky předem. Je to unikátní možnost navázat s nimi kontakt. Využijte ji, když si za to platíte. (Na konferenci Leadership tak dokonce jistý mladík přede všemi pozval řečníka Kovyho na rande!)

6. NESNAŽTE SE STIHNOUT VŠE.

Pokud jsou na akcích doprovodné aktivity nebo stánky, není dobré snažit se stihnout vše. Vyberte si, co vás zaujme nejvíce, a jděte po tom.

7. ZAPOMEŇTE NA SVÉ KOLEGY.

Pokud se chcete opravdu seznámit s novými lidmi a jdete se svými kolegy, slibte si, že nebudete všechny coffee breaky nebo oběd trávit spolu. Vykročte z komfortní zóny.

8. NAPLÁNUJTE DEBRIEFING.

Poznatky z konferencí často upadají v zapomnění. Vyhraďte si čas, kdy se k nim vrátíte, už v den konference.

9. BRAINSTORMING S KOLEGY.

Domluvte se s kolegy, že posdílíte dojmy a zkusíte shrnout doporučení pro vaši organizaci.

10. SDÍLEJTE VE FIRMĚ.

Nesyslete si skvělé myšlenky pouze ve svých Evernotech a Moleskinech. Podělte se s kolegy i blízkými. Napište článek, udělejte referát nebo natočte celovečerní film.

Autorka je event manažerkou ve firmě GrowJOB.

×

Praha a střední Čechy mají kampaň v New Yorku

Starší článek

Online média v Evropě čeká reforma. Jaká ale bude?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více