Foto: Wunderman

Zemřel Karel Duchek

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pátek 2. listopadu zemřel po vážné nemoci ve věku 48 let Karel Duchek, executive director agentury Wunderman. V pražské pobočce pracoval 18 let a patřil k nejvýraznějším osobnostem této agentury a českého marketingu vůbec.

„Jeho náhlé úmrtí je pro nás velkou lidskou ztrátou a hluboce nás všechny zasáhlo. Odešel nejen náš kolega, ale pro mnohé z nás především dlouholetý přítel a mentor, který ovlivnil celou řadu dnes skvělých marketérů a manažerů,“ vzpomíná generální ředitel agentury Evžen Drtina.

Karel Duchek stál u začátků agentury, jejího růstu a na jejím formování se podílel každý den, až do konce svých sil.

„Na jeho mnohaletou práci nahlížíme s nesmírnou úctou a respektem. Po celou dobu svého působení šířil dobré jméno naší společnosti v lokálním i mezinárodním měřítku. Zasloužil se o řadu našich úspěchů a klíčových projektů. Děkujeme mu za vše, co pro nás udělal,“ dodává Evžen Drtina.

„Zásadní vliv měl Karel Duchek na vytváření naší jedinečné firemní kultury. Uznával a dále předával hodnoty, jako je pracovitost, nadšení pro věc, orientace na výsledek, lidskost, slušnost a vzájemná úcta i při odlišných názorech. Byl vzorem pro mnohé z nás. Jeho rodině a pozůstalým vyjadřujeme upřímnou a hlubokou soustrast,“ uvedla agentura v tiskovém prohlášení.

Pracovní povinnosti spojené s pozicí executive directora bude prozatímně vykonávat generální ředitel pražské pobočky Evžen Drtina.

Foto: Wunderman

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.