Foto: LinkedIn

Pozvánka: Školení LinkedIn, kam se podíváš

26. 11. 2018 07:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Týdeník Marketing & Media a Asociace komunikačních agentur zvou na školení „LinkedIn, kam se podíváš“. Tato unikátní profesionální síť prošla za poslední léta bouřlivým vývojem. Ze sítě kolegů v oboru se stal jeden z nejefektivnějších on-line B2B komunikačních nástrojů.

Mít firemní profil na LinkedIn se stává standardem. Ale jaké další možnosti nabízí pro marketéry?

Na tyto otázky odpoví Filip Kec, specialista na LinkedIn z agentury HTTPOOL. Agentura zastupuje LinkedIn na většině evropských trhů. „Co se dopoledne dozvíte, odpoledne použijete v práci,“ slibuje Marek Hlavica, ředitel Asociace komunikačních agentur.

Školení se uskuteční 29. listopadu od devíti hodin, zájemci se mohou hlásit přes mail [email protected].

Foto: LinkedIn

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.