Foto: Surikata PR

S Evropou 2 nakupovalo ve Fashion Areně 20 tisíc lidí

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pátek 12. října se uskutečnila ve Štěrboholích nákupní akce Late Night Shopping s Evropou 2. Všechny obchody v outletu Fashion Arena byly otevřeny až do 23 hodin a celý večer doprovázel unikátní hudební set populárních DJ’s Evropy 2. Dorazilo téměř 20 tisíc návštěvníků.

Na místě byl mimo jiné fotokoutek v podobě luxusní limuzíny, light bar se speciálními míchanými drinky, pánský holič nebo make-up artistka.

Celou akcí provázel moderátor rádia Petr Říbal. Jako speciální host přišla fashion bloggerka a moderátorka Zorka Hejdová.

Foto: Surikata PR

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.