Foto: Colliers International

Poradenská firma Colliers zřizuje v Česku oddělení pro retail

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní poradenská firma Colliers zřídila na českém trhu nové oddělení specializované na maloobchodní nemovitosti. Povede ho Marjan Gigov, který má patnáct let zkušeností s nemovitostmi zaměřenými na luxusní a high street maloobchod v Praze i s tuzemským retailem jako takovým.

„Praha se svou Pařížskou ulicí představuje sama o sobě vynikající, výjimečnou destinaci pro luxusní značky. Neustále se ale vyvíjí a proměňuje celý širší český maloobchodní trh, který postupně srovnává svou úroveň se západní Evropou. Marjan v České republice patří k předním expertům na luxusní a high street retail,“ poznamenal Tewfik Sabongui, výkonný ředitel Colliers International pro Českou republiku.

Nový tým bude radit majitelům nemovitostí, developerům, investorům a maloobchodníkům. Kromě poradenství při sestavování mixu nájemců bude konzultovat také marketingovou činnost, uvádění luxusních značek na trh, řešení návrhů a vybavení prostor.

„Český trh postrádá některé z významných značek, s nimiž se lze běžně setkat v Itálii, Francii nebo Německu, zejména ze segmentu současné módy,“ dodává Gigov, který v minulosti pracoval pro společnosti PSN, JLL, Orco, Mantaren Properties a Svoboda & Williams. Vyjednával například nové nájemce pro obchodní dům Kotva. Zastupoval také značky jako Celine či Furla při zajišťování jejich vlajkových prodejen v Pařížské ulici, stejně tak jako při pronájmu a obnově pronájmu jednotek v nejvýznamnějších pražských nákupních centrech.

Foto: Colliers International

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.