Pilsner Urquell vyjíždí s novou kampaní

4. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

K výjimečným lidem patří výjimečné pivo. A pokud chcete prožít naplněný život, musíte věřit svým ideálům, mít svůj cíl a věřit, že cesta, po které kráčíte, je ta správná. Taková je v kostce myšlenka nové kampaně na nejoblíbenější české pivo Pilsner Urquell od agentury Young & Rubicam.

Pod sloganem „To nejlepší z nás“ chce plzeňské pivo ukázat, že nezůstává pouze u tradic a historie, ale posouvá se dál a „staví na společném úspěchu svém i reprezentantů naší společnosti“. Kreativní tým pod vedením Terezy Svěrákové připravil pět příběhů, jež spojuje vášeň a zaujetí pro profesi.

Tvářemi kampaně, která začíná 4. června, tak jsou mimo jiné válečný zpravodaj, hasič, vědkyně nebo basketbalový trenér. „Našli jsme příběhy lidí, kteří jsou ve svém oboru velmi úspěšní, ukazujeme jejich jedinečnost a odhodlání. To ostatně odráží náš vlastní příběh a trvalý závazek vyrábět pivo v nejvyšší kvalitě, které je oceňované po celém světě,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Pilsner Urquell chce zdůraznit, že životního naplnění může dosáhnout každý z nás a že „není významné, zda jsou konkrétní cíle malé nebo velké, ale to, zda dávají smysl nám osobně i ostatním lidem“.

Má také za cíl, aby jeho reklamy byly výrazně jiné, než je v segmentu zvykem. Televizní spot režíroval Milan Balog, natáčel se tři dny na sedmi lokalitách v Česku. Současně byly nafoceny vizuály pro tiskovou a venkovní reklamu, celá produkce tak byla velmi náročná na koordinaci.

Reklama bude nasazena po celý červen a červenec a bude podpořena příběhy v digitálních kanálech a na venkovních plochách. V červenci pak navážou nové formáty a další příběhy.

Příprava celé kampaně začala už v březnu, kdy Young & Rubicam vyhrála tendr. Podrobena byla rozsáhlému kvalitativnímu i kvantitativnímu testování.

Jednou z tváří kampaně Pilsner Urquell je válečný zpravodaj.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.