9. Unilever rozšířil český nanuk na maďarský trh

4. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Legendární nanuk Míša pod názvem Túró Ice vstoupil do Maďarska. Na tamním obalu chybí tradiční medvídek, zato je na něm nápis, že nanuk obsahuje 53 procent tvarohu. „V Maďarsku se tvarohové dezerty tradičně těší velké oblibě. A proto jsme chtěli spotřebitelům nabídnout tvaroh i v osvěžující formě,“ řekl Lidovým novinám marketingový ředitel značky Ján Hlaváč z Unileveru. Nanuk v čokoládě se vyrábí v třebíčském Tipafrostu, kromě Maďarska zásobuje také slovenský trh. A nemusí to být konec expanze netypické zmrzliny. „Značka Míša neříká například nic Francouzům a ani ‚tvarohová zmrzlina‘ není úplně jasná propozice. Takže v tuto chvíli hledáme cesty, jak image Míši nastavit, aby byl zajímavý i pro další trhy,“ dodal pro deník Hlaváč.

Zatímco v Česku si Míšu nedovedeme představit bez medvídka, v Maďarsku se nanuk jmenuje prostě Túró Ice („tvarohová zmrzlina“) a na obalu byste český motiv hledali marně.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení