6. Soutěž Mluvčí roku: na shortlistu je pět jmen

11. 6. 2018 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace PR agentur a profesní sdružení PR Klub zveřejnily užší nominace na obnovenou cenu Mluvčí roku. Pětici finalistů tvoří mluvčí Ústeckého kraje Lucie Dosedělová, mluvčí České obchodní inspekce Jiří Fröhlich, mediální tvář pražských hasičů Martin Kavka, mluvčí ministerstva zahraničí Michaela Lagronová a jediná zástupkyně soukromé sféry, mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková. Porotci se při hodnocení zaměřili hlavně na pozitivní změny ve vnímání komunikace organizací, které reprezentují, na jejich roli v rámci organizace a jejích cílů i na to, jak se vnímají oni sami. Naposledy byl Mluvčí roku vyhlášen v roce 2011, letos bude vítěz oznámen 14. června při galavečeru České ceny za public relations. Do letošního obnoveného ročníku poslali novináři a PR experti celkem 28 návrhů na ocenění.

Pětice nejlepších mluvčích: odshora zleva Jitka Němečková, Jiří Fröhlich, Lucie Dosedělová, Michaela Lagronová a Martin Kavka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.