Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Oslavy narozenin státu za 25 milionů

Redakce MAM28. 5. 20188. 7. 2019

Na konci října uplyne sto let od vzniku Československa. Významné výročí připomínají výstavní instituce, úřady i komerční firmy, například Zetor nebo Česká spořitelna. Ta chystá projekt Dokazemevic.cz, v němž bude mapovat historické stopy spořitelny v českých zemích. Pořádající organizace při propagaci většinou spoléhají na web a na sociální sítě, ty movitější investovaly do ploch venkovní reklamy.

Státní oslavy mají jednotnou tvář díky rozhodnutí české vlády. Loni určila, že vizuální a obsahové pojetí všech eventů bude mít na starosti agentura CzechTourism. Právě v její režii vznikly webové stránky Spolecne­Stoleti.cz, které promují celý program, čítající na tři sta akcí.

Hlavně bez patosu

Tuzemská komunikace oslav začala v květnu. “Cílem kampaně s výzvou ‘Oslavme společné století’ je vzbudit v Češích i Slovácích národní hrdost a sounáležitost, ale ne patetickým nebo podbízivým způsobem,” říká ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

Tvářemi kampaně se staly žijící osobnosti spjaté s Českem i Slovenskem – například herci Viktor Preiss, Táňa Pauhofová a Emília Vášáryová, kardiochirurg Jan Pirk nebo fotbalista Antonín Panenka. Na tvářích mají české, resp. slovenské vlajky s dovětkem “Neměnil/a bych”. Všichni také účinkují ve spotech, které běží v České televizi a Českém rozhlase, objevují se ve sponzorovaných příspěvcích na sociálních sítích i v outdooru.

Na projektu spolupracovala agentura WMC/Grey. Poběží do konce roku, ale nejvíc bude vidět v říjnu v době samotného výročí založení republiky. Vedle národní hrdosti má samozřejmě podpořit také návštěvnost vybraných eventů.

Doma i v zahraničí

Od června do října bude kampaň vidět také v zahraničí. “Chceme ukázat, že Československo dalo světu spoustu skvělých lidí, produktů a značek,” vysvětluje ředitelka CzechTourism.

Za hranicemi bude výročí republiky vidět kromě Slovenska v Německu, Rakousku, Polsku, Francii, Velké Británii, USA a Rusku. “Snažíme se imageovým způsobem oslovit zahraniční publikum,” říká Lukáš Bajer z CzechTourismu, který je marketingovým vedoucím projektu. “Vedle toho poběží destinační kampaň propagující místa spojená s výročím, kam chceme nalákat turisty,” dodává Bajer.

Od léta se kampaň pomocí bezplatné aplikace otevře široké veřejnosti. Umožní vytvořit si personalizovaný vizuál s vlaječkou na tváři a zapojit se tak do oslav. V aplikaci bude i kalendář všech akcí.

Celá kampaň vyjde na 25 milionů korun. Na nákup mediálního prostoru jde 3,5 milionu, celkem bude česká část kampaně i s mediálními partnerstvími stát necelých 10 milionů. Zbytek je určen na propagaci v zahraničí.

 

Jednou z tváří kampaně je Viktor Preiss.
Foto: CzechTourism

×

1. Soukup: Spory mezi J&T a CEFC neovlivňují Barrandov

Starší článek

Hodnocení reklamy: Tisk / květen 2018

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Insighters

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více