Kachnopes slouží pivovaru i vinařství. Problém je, že jde o dvě různé firmy

21. 5. 2018 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Koncem dubna na svém facebookovém profilu zveřejnil rajhradský minipivovar Beerserker, který vaří pivo značky Duck & Dog, informaci o tom, že nově vznikající vinařství Duck & Dog Winery parazituje na jejich brandu.

Většinovým vlastníkem Vinařství Veselí nad Moravou, které za značkou Duck & Dog Winery stojí, je developerská společnost Trigema. Dva zástupci vinařství v srpnu loňského roku navštívili Pavla Macháně, spolumajitele pivovaru Beerserker, s tím, že mají zájem kupovat jejich pivo do restaurace v nově vznikajícím vinařství ve Veselí nad Moravou.

V té době zažádala Trigema o registraci ochranné známky Duck&Dog na Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV). Veřejně byla tato skutečnost dána na vědomí na webu ÚPV koncem listopadu 2017. Pivovar se pro registraci své značky rozhodl až po letošním Novém roce. Zjistil sice, že značku mezitím registroval někdo jiný, ale stihl alespoň tříměsíční lhůtu pro podání námitky proti zápisu. „Momentálně jsme poslali výzvu ke smíru před zahájením soudní ochrany,“ říká Pavel Macháň.

Vinařství založilo svůj facebookový profil i webové stránky, ale po reakci lidí, kteří na Facebooku rajhradský pivovar ve sporu podpořili, profil i stránky následně zrušilo. Společnost Trigema do uzávěrky tohoto čísla své vyjádření k celé věci MAM nezaslala.

Nahoře je logo pivovaru, dole logo vinařství. Podobnost čistě náhodná, chce se říci.
Zdroj: Beerserker, www.duckndog.cz

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.