Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

5. Lobkowicz láká na “obyčejné okamžiky”

Redakce MAM14. 5. 20188. 7. 2019

Společnost Pivovary Lobkowicz Group spustila ve spolupráci s agenturou WMC Grey novou kampaň Obyčejné okamžiky na podporu své prémiové značky Lobkowicz. Komunikace rozvíjí už používaný claim Umět žít, tentokrát doplněný o sdělení “I obyčejné okamžiky si můžete dokonale vychutnat”. Exekučně kampaň využívá současný on-line trend “satisfying moments”. “Jedná se o záběry naprosto běžných činností, které ale při pohledu zblízka a zpomalení okouzlí výjimečným a uklidňujícím dojmem. Právě minimalismus totiž dokáže v době zahlcenosti věcmi i vjemy působit originálně a prémiově. Široké pojetí myšlenky dává prostor pro mnoho exekucí pro různé cílové skupiny a možnost dlouhodobého využití,” vysvětluje ředitelka WMC Grey Adéla Krausová. Kampaň potrvá do října. Primárním médiem je série spotů pro televizi a on-line videa, která běží od května. Celou komunikaci zahájila v dubnu venkovní kampaň. Pivovary Lobkowicz Group jsou pátým největším výrobcem piva v Česku.

 

Pivovary Lobkowicz podporují v kampani svou prémiovou značku.

×

Brno bylo vždycky své, a je takové dodnes

Starší článek

Mediální nakládačka Gábině Koukalové by porazila i koně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Insighters

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více