3. Vodafone kupuje UPC, zaplatí přes 18 miliard eur

14. 5. 2018 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německou, maďarskou, rumunskou a českou pobočku americké firmy Liberty Global, která u nás působí pod značkou UPC, kupuje britská telekomunikační skupina Vodafone. Zaplatí v přepočtu zhruba 471 miliard korun, což je více než se čekalo. V Česku pod Vodafone přejde více než 600 tisíc zákazníků kabelové televize a internetového připojení. Obě firmy se dohodly na přechodném období čtyř let, kdy Liberty Global bude Vodafonu poskytovat převážně technické služby týkající se přebíraných sítí. Transakce však ještě bude předmětem přezkumu a schválení ze strany Evropské komise, takže celý proces bude dokončen nejspíš až v polovině roku 2019. Námitky bude mít velmi pravděpodobně Deutsche Telekom (viz MAM 18/2018). Součástí obchodu nejsou podle tiskové zprávy aktivity Liberty Global na slovenském trhu, které jsou dosud řízené prostřednictvím českého UPC. Liberty Global bude také dál podnikat v Británii, Irsku, Belgii, Švýcarsku a Polsku. Rakouské aktivity prodá skupině Deutsche Telekom.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.