Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

3. Vodafone kupuje UPC, zaplatí přes 18 miliard eur

Redakce MAM14. 5. 20188. 7. 2019

Německou, maďarskou, rumunskou a českou pobočku americké firmy Liberty Global, která u nás působí pod značkou UPC, kupuje britská telekomunikační skupina Vodafone. Zaplatí v přepočtu zhruba 471 miliard korun, což je více než se čekalo. V Česku pod Vodafone přejde více než 600 tisíc zákazníků kabelové televize a internetového připojení. Obě firmy se dohodly na přechodném období čtyř let, kdy Liberty Global bude Vodafonu poskytovat převážně technické služby týkající se přebíraných sítí. Transakce však ještě bude předmětem přezkumu a schválení ze strany Evropské komise, takže celý proces bude dokončen nejspíš až v polovině roku 2019. Námitky bude mít velmi pravděpodobně Deutsche Telekom (viz MAM 18/2018). Součástí obchodu nejsou podle tiskové zprávy aktivity Liberty Global na slovenském trhu, které jsou dosud řízené prostřednictvím českého UPC. Liberty Global bude také dál podnikat v Británii, Irsku, Belgii, Švýcarsku a Polsku. Rakouské aktivity prodá skupině Deutsche Telekom.

×

Brno bylo vždycky své, a je takové dodnes

Starší článek

Mediální nakládačka Gábině Koukalové by porazila i koně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Insighters

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Lesensky.cz hlásí šest nových klientů: Technologický park Brno …

PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila se startem roku 2021 své portfolio o šest nových klientů. S aktivitami…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více