Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Lidé očekávají od operátorů víc

Redakce MAM24. 7. 20179. 7. 2019

Tento týden otevíráme nové téma vztahující se k mobilním operátorům. Nejprve se podíváme na strukturu respondentů podle operátora, jehož služby využívají. Největší zastoupení měli respondenti, kteří uvedli, že využívají služeb operátora T-Mobile (36 %). Následovali operátoři O2 (30 % respondentů) a Vodafonu (25 %). Zbylých 9 % označilo odpověď “jiný operátor”. Dále se podíváme, jakým způsobem jsou tři hlavní hráči na našem trhu vnímáni. Z grafu je patrné, že Vodafone je nejvíce ze všech operátorů vnímán jako “přátelský operátor” a “operátor, který vychází vstříc zákazníkům”. Jeho hlavní konkurenti O2 a T-Mobile jsou častěji než Vodafone vnímáni jako ti, kteří “mají širokou nabídku služeb pro občany i firmy” a kteří “poskytují všechny služby, co potřebuji”. Všichni operátoři mají ještě co zlepšovat. Pro čtvrtinu respondentů není žádný z uvedených operátorů tím, kdo “poskytuje všechny služby, co potřebuji”. Třetina si o žádném z nich nemyslí, že “má širokou nabídku služeb pro občany i firmy”. A téměř polovina nepovažuje žádného za “přátelského operátora” a “operátora, který vychází vstříc zákazníkům”.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Košík.cz bude patřit pod Mall, útočí na Rohlik.cz

Starší článek

O2 u lidí vede v rychlosti internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Dove/Unilever

Dove videem bojuje proti retušování dívčí krásy

Kosmetická značka Dove společnosti Unilever představila nové video v rámci Dove projektu sebedůvěry. Poukazuje v něm na fenomén retušování selfíček pro…
23. 4. 202123. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Příležitost se ukázat. Značky na Den Země spouštějí udržitelné projekty

Kufry z kelímků od jogurtů, apely na výrobce i spotřebitele nebo dlouholeté plány na pomoc životnímu prostředí. Přinášíme výběr z kampaní českých i…
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více