Faflíková z Lega předsedkyní poroty světového festivalu eventů

26. 6. 2017 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Ještě do konce července mohou eventové agentury a organizátoři zasílat přihlášky do 12. ročníku akce Bea World Festival, významné evropské soutěže eventů, která se letos bude konat v portugalském Portu.

Přihláška má formu případové studie daného eventu a zasílat ji lze do víc kategorií. Základní rozdělení je dvojí a spočívá v sekcích B2B a B2C. Do konkrétních podkategorií pak patří například hudební event, roadshow, sportovní event, ale i akce v neziskové oblasti nebo teambuilding.

Česká předsedkyně poroty

Předsedkyní poroty bude letos Andrea Faflíková, senior PR a event manažerka ze společnosti Lego. „Musím říci, že mě to velice příjemně překvapilo. Přemýšlela jsem, kdo by se letos předsedou poroty mohl stát, a většinou mě napadali muži,“ říká Faflíková, která tak „povýšila“ z loňské pozice místopředsedkyně poroty.

Podle ní je hlavním smyslem účasti v soutěži vzájemné srovnání a navázání kontaktů. „Za Českou republiku se každoročně zúčastňují tak tři čtyři agentury.“ Všechny do toho dávají svůj čas i peníze, tak je podle Faflíkové důležité znovu být v roli porotce férový. Poučit se pochopitelně lze i z nepodařených akcí druhých. Při soutěži mají agentury na prezentaci své případové studie deset minut. Během toho se pustí video, pak daná agentura event okomentuje, ve třetí části se naopak ptají porotci.

Hodnocení podle více kritérií

Při hodnocení se bere ze 40 procent v potaz kreativita a inovace, ze 30 procent exekuce, 20 procent připadá na efektivitu a využití komunikačních kanálů má 10 procent. Na webových stránkách soutěže je možné zhlédnout rozsáhlý archiv vítězných eventů od roku 2008 do současnosti.

Vloni se festivalu zúčastnilo více než 500 jednotlivců z 29 států. Šlo o zástupce korporátní sféry, médií i eventových asociací. Akce se letos koná od 15. do 18. listopadu. Nejde však jen o soutěž. V průběhu tří dnů proběhne rovněž konference nebo networking.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.