AdBlock nepoužíváme plošně

5. 6. 2017 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V minulých článcích jsme se věnovali tématu blokování internetové reklamy. Mimo jiné jsme se dozvěděli, kolik lidí používá blokovací software a na kterých zařízeních a z jakých důvodů tak činí. Dnes se podíváme, jestli lidé blokují reklamu na všech internetových stránkách, které navštěvují, anebo jsou nějaké internetové stránky, kde blokovací software vypínají. Přibližně polovina české internetové populace ve věku 18-60 let uvedla, že používá software na blokování reklamy. Tři pětiny z nich označily možnost „blokovací software na některých stránkách vypínám“, zbylé dvě pětiny ho používají pro všechny webové stránky. Ženy častěji než muži reklamu blokují na všech webech, muži naopak častěji než ženy blokovací software na některých stránkách vypínají. Věk v tomto případě nehrál významnou roli. Velikost a přenositelnost obrazovky má vliv nejen na to, zda si blokovací software nainstalujeme, či nikoliv, ale i v jaké míře ho používáme. Přibližně 60 procent uživatelů, kteří mají blokátor na přenosném zařízení, říká, že ho na některých stránkách vypíná. Na stolním počítači se jejich počet snižuje na 55 procent.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.