8. Luxusní Mercedesy vozí Pražany s Liftagem

26. 6. 2017 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální agentura Zenith a obsahová agentura Starlink z komunikační skupiny Publicis One připravily společně s kreativní agenturou Mark/BBDO červnovou kampaň pro automobilovou značku Mercedes-Benz. Ta vznikla ve spolupráci s přepravní službou Liftago. Po Praze tak celý červen jezdí pět luxusních Mercedesů, jež mají náhodně přepravovat zákazníky, kteří si objednají odvoz prostřednictvím Liftaga. A navíc zdarma. „Hlavní myšlenkou projektu je představit vozy Mercedes-Benz z jiného pohledu, než se od naší značky standardně očekává. Vozy tak zákazníci vidí přímo v provozu a mohou se ptát na vše, co je zajímá, a zároveň se u toho dobře pobavit,“ říká Sandra Plachá, marketingová manažerka Mercedes-Benz Passenger Cars. Auta se mají pohybovat třeba v okolí kulturních akcí s velkým počtem návštěvníků, kde je obecně zájem o tento typ transportu. K celé akci probíhá i teaserová kampaň na Facebooku, která na tuto možnost odvozu láká.

Mercedesy s potiskem „Dospělí zdarma“ vozí po Praze náhodné zákazníky služby Liftago.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.