Mediální agentura Zenith a obsahová agentura Starlink z komunikační skupiny Publicis One připravily společně s kreativní agenturou Mark/BBDO červnovou kampaň pro automobilovou značku Mercedes-Benz. Ta vznikla ve spolupráci s přepravní službou Liftago. Po Praze tak celý červen jezdí pět luxusních Mercedesů, jež mají náhodně přepravovat zákazníky, kteří si objednají odvoz prostřednictvím Liftaga. A navíc zdarma. „Hlavní myšlenkou projektu je představit vozy Mercedes-Benz z jiného pohledu, než se od naší značky standardně očekává. Vozy tak zákazníci vidí přímo v provozu a mohou se ptát na vše, co je zajímá, a zároveň se u toho dobře pobavit,“ říká Sandra Plachá, marketingová manažerka Mercedes-Benz Passenger Cars. Auta se mají pohybovat třeba v okolí kulturních akcí s velkým počtem návštěvníků, kde je obecně zájem o tento typ transportu. K celé akci probíhá i teaserová kampaň na Facebooku, která na tuto možnost odvozu láká.
Mercedesy s potiskem „Dospělí zdarma“ vozí po Praze náhodné zákazníky služby Liftago.