5. „Legendární“ Mimibazar koupilo CNC

26. 6. 2017 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Diskusní portál a inzertní server Mimibazar mění majitele. Přechází pod vydavatele Blesku, společnost Czech News Center. Firma to oznámila v tiskové zprávě. „Mimibazar navazuje hned na několik našich on-line projektů. Nejen Maminka.cz, Ženy.cz, ale i BleskProŽeny.cz a další,“ uvedla k akvizici generální ředitelka vydavatelství Libuše Šmuclerová. „V Mimibazaru vidíme velký potenciál pro další on-line rozvoj, důležité jsou pro nás zejména neinzertní příjmy,“ dodal ředitel on-line oddělení Matěj Hušek. Rodinný server vznikl v roce 2004, založil ho a vlastnil Bohdan Škoda. Portál se mimo svou cílovou skupinu maminek s dětmi proslavil zejména svérázným jazykem v diskusích i originálními domácími recepty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.