Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyzývá zadavatele on-line inzerce, aby požadovali záruky vhodnosti obsahu, který se bude zobrazovat vedle jejich inzerátů. Tímto obsahem se myslí extremistický nebo urážející. Situace, kdy se reklama zobrazí v nevhodném kontextu, může nastat i u programatického nákupu, když obsah nahraný uživatelem není dostatečně popsán. Reklamní systém pak nedokáže určit, co obsahuje, a reklama se tak zobrazí i na těch místech, s nimiž značka v žádném případě nechce být spojována, a může to poškodit její image. K odmítnutí inzerce na problematických stránkách se oficiálně přihlásil například Vodafone nebo Česká spořitelna.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).