10. SPIR: Inzerujte on-line jen na vhodných místech

19. 6. 2017 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyzývá zadavatele on-line inzerce, aby požadovali záruky vhodnosti obsahu, který se bude zobrazovat vedle jejich inzerátů. Tímto obsahem se myslí extremistický nebo urážející. Situace, kdy se reklama zobrazí v nevhodném kontextu, může nastat i u programatického nákupu, když obsah nahraný uživatelem není dostatečně popsán. Reklamní systém pak nedokáže určit, co obsahuje, a reklama se tak zobrazí i na těch místech, s nimiž značka v žádném případě nechce být spojována, a může to poškodit její image. K odmítnutí inzerce na problematických stránkách se oficiálně přihlásil například Vodafone nebo Česká spořitelna.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.