Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vítězství v soutěžích musí být zasloužené. Hlaste se do nich, dostanete tu nejlepší zpětnou vazbu a navrch uznání lidí z oboru

Redakce MAM2. 5. 20179. 7. 2019

Náš obor se dělí do dvou kategorií bez ohledu na to, jestli jde o agenturu, klienta anebo firmu, která si projekty realizuje sama. Jedni se do soutěží pravidelně hlásí a druzí je kategoricky odmítají. Ať už je důvodem nedostatek zdrojů na přihlášku (čas anebo peníze), nedůvěra v možnost vyhrát nebo cokoliv jiného, je to škoda.

Já jsem měla letos příležitost nahlédnout pod pokličku jedné ze soutěží, dostala jsem totiž pozvánku do poroty Zlatého středníku, pořádaného PR Klubem.

A jaké to bylo? Skvělá zkušenost, hodně práce, možnost potkat nové tváře z oboru a inspirace načerpaná nejen z hodnocení přihlášených projektů, ale také od lidí, které jsem během půlročního procesu poznala.

Nejvíc času jako porotce investujete do hodnocení přihlášených médií, v mé kategorii Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium bylo 25 přihlášek. Otevřela jsem složku se všemi přihlášenými médii a zjistila, že každá publikace má průměrně 40 až 50 stran, takže dohromady přes tisíc stran, to je jako přelouskat Ivanhoea tam a zpátky!

Jako porotce ke každému médiu vyplňujete tabulku s bodovým i slovním ohodnocením obsahové a jazykové stránky, grafiky, zásahu cílové skupiny a celkové úrovně publikace. I kdyby každá publikace zabrala dejme tomu hodinu – a většinou to bylo i víc – vycházelo by to na víc než 24 hodin, takže tři pracovní dny. Ale stálo to za to – dozvíte se díky tomu informace z nejrůznějších oborů od aut přes právničinu a cestovní ruch až po sklářství.

A pak už přišlo setkání poroty, kde jsme čtyři hodiny brainstormovali nad jednotlivými publikacemi. Vyslechnout si názory ostatních porotců bylo inspirující. U některých publikací jsme se celkem výrazně lišili, ale po půldenním vyhodnocování jsme se nakonec shodli. Na základě komentářů a postřehů poroty vznikne také individuální hodnoticí list, který potom dostane každý z přihlašovatelů jako zpětnou vazbu.

Největší odměnou pro mě bylo vidět během vyhlášení tváře vítězů, jimž jsem měla tu čest ceny osobně předat. Věřím, že stejně jako v mé kategorii i v dalších byly stupně vítězů opravdu zasloužené. A pokud si chcete nějakou takovou cenu zasloužit i vy, neváhejte a hlaste se do soutěží, je to ta nejlepší zpětná vazba a uznání od lidí z oboru.

Jitka Housková, manažerka PR a komunikace, SAP ČR

×

1. Mediální dům VLM ovládl Regionální televizi

Starší článek

Zásilkové katalogy preferují hlavně ženy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více