Téma: Web Parlamentní listy hledal ve skupině Práce v médiích nové členy redakce. Ozvali se ale hlavně ti, kteří by tuto práci určitě dělat nechtěli.

2. 5. 2017 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Vosáhlo Chcete okysličit českou novinařinu? Míváte nad webem pocit, že byste to dokázali napsat lépe? My vám k tomu dáme šanci. Jsme ParlamentníListy.cz, již několik let nejrychleji rostoucí český zpravodajský server, a k další expanzi hledáme nové, nadané a odhodlané posily. (…) Nemáme předsudky, nebudeme vás zkoušet z vašich názorů ani sledovat, koho lajkujete na Facebooku. Nediktujeme. Zajímá nás jen to, zda dokážete zajímavě zpracovávat politická témata. Kvalitní práci dovedeme ocenit. Tak s námi pojďte rozproudit novou krev české žurnalistiky.

Tom Ulrich Mám dojem, že ten plyn, kterým tak úžasně ozdravujete českou novinařinu, kyslík rozhodně nebude:D Tipuju to na sirovodík…

Pavla Yenn Zandlová Spletl jste si skupinu, toto je Práce v médiích, ne Lži v žumpě.

Jiří Svoboda To už bych snad radši šel parazitovat na celebritách do Blesku. Vy jste zločin české novinařiny.

Diana Dulínková Prosím, nenazývejte psaní pro Parlamentní listy novinařinou. Jako studentku žurnalistiky mě to uráží.

Jitka Hanusová Okysličit českou novinařinu?:D Tak to si ve vašem podání nechci snad ani představovat.

Lukáš Řezník Požadujeme znalost Ctrl + C a Ctrl + V.

Michal Nosek Proč se tak čertíte? Máte šanci Parlamentní listy nečíst, ale jak to tak čtu, tak to hltáte jak cvoci a pak sprostě nadáváte. To není dobrá cesta:)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.