Reklamní textil: Propagujte svou firmu i ve tmě

2. 5. 2017 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pokud chcete svůj marketing opravdu „rozsvítit“, udělejte to doslova. Propagační oblečení (i jiné textilie, třeba ubrusy) si totiž můžete nechat vyrobit ze světélkující látky. Nebo z obyčejné bavlny, ale s luminiscenčním doplňkem. Kouzlo se podle použitého materiálu projeví buď po zhasnutí, anebo po nasvícení UV lampou.

Další možností jsou designy vytvořené z diod, které mají oproti výše popsané metodě výhodu v tom, že mohou být animované. Slovenská společnost Media Leaders, která provozuje internetový obchod nazvaný výmluvně LED T-Shirts, například umožňuje až pětikrokovou animaci.

Trochu kuriózní na takovém oděvu je, že samozřejmě potřebuje zdroj energie, protože diody se nerozsvítí samy od sebe. A tak se do trička musí nejprve vložit čtyři tužkové baterie, které panelu dodávají energii. Displej pak funguje až 14 hodin. Po odpojení panelu se dá tričko bez problémů vyprat.

Mezi značkami, které svítící trička vyzkoušely, jsou třeba Red Bull, Pepsi, Herbalife nebo Jameson. Společnost jejich animace předvádí na svém kanálu na YouTube.

Ještě dál šla před třemi roky letecká společnost British Airways. Ve spolupráci s agenturou Ogilvy si u francouzské firmy Lumigram objednala světélkující deky do byznysové třídy na spojích mezi Londýnem a New Yorkem. Takzvaná Happiness Blanket čili Přikrývka štěstí měnila barvu podle nálady cestujícího. Doplňovala ji EEG čelenka, která přes Bluetooth vysílala do pokrývky signály naznačující nepohodlí nebo naopak spokojenost. Celá akce posloužila nejen jako rafinované PR, ale i jako podklad pro studii o dopadech dlouhého nočního letu.

Propagační oblečení si můžete nechat vyrobit ze světélkující látky.
Foto: Glow Clothing

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.