Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nejužitečnější reklamní textil? Nákupní tašky si zákazníci schovávají i několik let

Redakce MAM2. 5. 20179. 7. 2019

Potřebujete, aby bylo firemní logo několik let každý den zákazníkovi na očích a budovalo jeho vztah ke značce? Může to zařídit pevná, prostorná a praktická látková nákupní taška. Evropské i americké zdroje se shodují, že tento reklamní předmět si obdarovaní nechávají tak dlouho, dokud se doslova nerozpadne (údaje se liší, většinou je to ale několik let).

V závislosti na velikosti, designu a způsobu uzavírání se navíc povědomí o značce šíří v různých prostředích. Reklamní tašky přijdou vhod při nákupu potravin, ale také v létě na koupališti, ve fitcentru nebo třeba při stěhování. Jejich životnost a nosnost je oproti igelitkám větší.

Tlak na šetrný přístup k životnímu prostředí i chystaný zákaz volného rozdávání igelitových tašek od ledna příštího roku vedou k produkci trvanlivějších tašek, ať už z čistě přírodních vláken, nebo z kombinace materiálů.

Umělá vlákna se drží u větších a celkově robustnějších tašek, často se zpevněným dnem, ve kterých se dají přenášet například nápoje. Mívají doplňkové vnitřní kapsy a nezřídka se zapínají na zip.

Čím dál oblíbenější jsou lehké batůžky (vaky, případně gymsacky) se zdvojenými stahovacími šňůrkami. Původně se objevily u běžců, kteří si do nich dávali lahve s pitím, pak pronikly mezi teenagery a dnes se uplatňují při nákupu těžšího zboží, které se díky nim dá pohodlně odnést na zádech (například knížky).

Bonusem může být doplnění designu o reflexní prvky, takže užitečnost propagační tašky stoupne i při jejím použití po setmění.

Reklamní taška může mít nenápadnou nášivku anebo třeba potisk po celé straně. Takové se většinou používají při samplingu.
Foto: Archiv MAM

×

1. Mediální dům VLM ovládl Regionální televizi

Starší článek

Zásilkové katalogy preferují hlavně ženy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více