Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Momentální potřeba rozhoduje

Redakce MAM15. 5. 20179. 7. 2019

Tento týden se podíváme na internetovou reklamu z hlediska toho, jak je pro lidi viditelná a proč na ni klikají. Reklamy na internetu si, dle deklarace, velmi často všimne 13 % on-line populace ve věku 18-60 let, občas si jí všimne 49 % a výjimečně 26 %. Zbývajících 12 % respondentů uvedlo, že si reklamy na internetu vůbec nevšimnou. Velmi často si jí všímají spíše lidé do 35 let než starší. Nejméně všímavá skupina jsou lidé ve věku 45 let a starší. Co nejčastěji přiměje kliknout na internetovou reklamu: snaha ji zavřít (34 % on-line populace), momentální potřeba inzerovaného výrobku nebo služby (26 %), vtipný námět (15 %), soutěž (7 %), výrazná kreativa (2 %) a něco jiného (2 %). Možnost “nic, na reklamy zásadně neklikám” označilo 13 % lidí. Muži i v tomto případě odpovídali podobně jako ženy. Mnohem zajímavější jsou rozdíly v odpovědích z hlediska věku. Lidé do 35 let častěji než ostatní kliknou na reklamu, protože ji chtějí zavřít. Naproti tomu lidé ve věku 35 let a starší častěji kliknou, když je vtipný námět.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Napětí v MF Dnes. Redaktoři dávají výpovědi

Starší článek

Mladí blokují reklamy víc než staří

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více