Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Byznysplán Canvas napoví, jaké marketingové aktivity opravdu potřebujete

Redakce MAM15. 5. 20179. 7. 2019

Podle výzkumu společnosti KPMG 54 procent značek nenaplní přání zákazníka. Uvedla to na konferenci Holky z marketingu Tereza Kučerová, performance manažerka agentury Bistro Social. Zásadní problém podle ní spočívá v tom, že marketingový tým nebo agentura pracují pouze na dílčích věcech a tyto části společně netvoří jednotný celek.

Aby tomu tak nebylo, používají v agentuře Bistro adaptovanou metodu Canvas. “Každá dobrá značka začíná u této metody,” tvrdí Kučerová.

Tato metodika firmě pomáhá definovat klíčové body podnikání a komunikace a je sepsaná na dokumentu formátu A4. První otázkou každé firmy by mělo být definování, kdo je vlastně zákazník. “Často se stává, že ředitel a pracovník zákaznické péče se v pohledu na zákazníka diametrálně liší,” říká Kučerová, podle které mají firmy tendenci podceňovat sílu klíčových partnerství, jako jsou dodavatelé a externí vztahy.

Pokud je firmě jasné, kdo jsou její zákazníci, velmi jednoduše z toho vyplynou klíčové aktivity, tedy jaké má používat marketingové kanály a jaké bude mít jejich použití důsledky. Kučerová připomněla, jak se nedávno vymkla z rukou facebooková soutěž Mlékárně Kunín, která neposílila zákaznický tým. Dalším příkladem by byl třeba e-shop spouštějící velkou bannerovou kampaň, který nemá naskladněné zboží.

Při použití metody Canvas mají firmy odpovědět na následující základní otázky. Pro řadu z nich to ale vůbec není jednoduché.

×

1. Napětí v MF Dnes. Redaktoři dávají výpovědi

Starší článek

Mladí blokují reklamy víc než staří

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více