Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Kofola spustila kampaň KFL od WMC Grey

Redakce MAM9. 5. 20179. 7. 2019

Kofola spustila začátkem května novou reklamní kampaň, za kterou stojí fullservisová agentura WMC Grey. Nahrazuje koncept šišlajícího psa, který přejmenoval Kofolu na Fofolu, vytvořeného agenturou Zaraguza. Nově se v komunikaci Kofola mění na KFL a hlavními maskoty značky budou zvířata Vvrk a Leoprd, jež mluví ve zkratkách a vynechávají samohlásky. Reklama má podpořit zejména prodej impulzivních formátů, tedy plechovek a půllitrových lahví. V sérii deseti vtipných spotů, které jsou zaměřené především na teenagery, představí značka nápojů nové příchutě černý rybíz a malinu. Zábavná zvířata si ve spotech dělají legraci například z beauty blogerek nebo hipsterů. Kampaň poběží v televizi, v outdooru, v místě prodeje. Dojde i k redesignu obalů. Nedílnou součástí bude i on-line komunikace. Kofola bude připravovat zábavný obsah na sociální sítě včetně nových formátů, jako jsou Instagram Stories, tedy fotografie nebo krátká videa, jež jsou zveřejněny jen 24 hodin. Ke kampani vznikla i selfie aplikace KFLgram, která pracuje s rozšířenou realitou. Ta je dostupná na mobilních telefonech s operačním systémem Android a iOs. Kampaň doplní i charitativní aktivity. Hlavní postavy Leoprd a Vvrk ve dvou videích vyzvou k takzvanému replyšování. Zákazníci mohou odložit už nepoužívané plyšové hračky, Kofola je spraví a očistí a pošle ve spolupráci se spolkem Loutky v nemocnici do rukou hospitalizovaných dětí. K projektu vznikla i internetová stránka Replyšuj.cz. Předcházející koncept Fofola získal celou řadu ocenění – v roce 2015 hlavní místo v tuzemské Effie, o rok později dokonce zlaté ocenění v soutěži Euro Effie.

Hlavními postavami kampaně jsou animovaná zvířata Vvrk a Leoprd.

×

1. Reportéři bez hranic: svoboda médií upadá

Starší článek

Momentální potřeba rozhoduje

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více