6. ČRo Plus hledá posluchače v regionech

2. 5. 2017 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Kolona aut, vysychající půda, odchod zdravotních sester do ciziny nebo problémy s platy lékařů se staly námětem komunikační kampaně pro veřejnoprávní stanici Český rozhlas Plus. Program mluveného slova se chce zviditelnit v regionech a získat v nich nové posluchače. Podle ředitele komunikace Jiřího Hošny kampaň spojuje emoce a klíčová sdělení z vysílání této publicistické stanice. Doplňuje je slogan „Když chcete vědět proč“. Kampaň potrvá v Brně, Olomouci, Plzni a Hradci Králové do konce května. Objeví se na outdoorových plochách, na internetu a v tisku. Domácnosti dostanou další informace i prostřednictvím direct marketingu. ČRo Plus poslouchá zhruba 60 tisíc lidí každý den.

Proč naši lékaři berou nižší platy než v Německu a auta stojí v kolonách? Odpovědi nabízí ČRo Plus.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.