3. AČRA a AKA protestují proti článku na iDnes.cz

2. 5. 2017 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace AČRA a AKA i ředitel agentury Nydrle se ohradili proti článku webu iDnes, který se pokusil udělat skandál z toho, že v tendru Finanční správy vyhrála agentura s nejdražší nabídkou. Požádaly, aby článek s názvem „Reklamu o miliardových úsporách EET získala firma s nejdražší nabídkou“ byl doplněn o následující vyjádření: „Všechny citované subjekty se shodují, že zadavatel postupoval správně. Hodnocení kreativních soutěží na základě ceny je nesmyslné a v praxi vede k neefektivnímu využívání veřejných prostředků.“ I podle Generálního finančního ředitelství zakázku vyhrála nejkvalitnější nabídka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.