10. ČCPR má poprvé přes 300 přihlášek

2. 5. 2017 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rekordních 310 přihlášek registruje APRA, pořadatel 12. ročníku soutěže Česká cena za PR. Agentury a jejich klienti do soutěže přihlásili 156 projektů, většinu z nich do víc kategorií, celkový počet přihlášek se tak vyšplhal na 310, přičemž loni to bylo 237. Soutěžní projekty se utkají ve 22 kategoriích, které bude hodnotit sedm porot složených ze sedmi desítek odborníků. Poroty budou práce hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže. Nejsilněji obsazeny jsou letos kategorie B2C a Akce a události, ve kterých se utká shodně 36 projektů. Nejvíce realizací do soutěže přihlásily agentury AMI Communications (29), sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social (26) a Bison & Rose a Native PR (15). Vyhlášení výsledků soutěže proběhne 14. června.

O oborové ceny v kategorii PR se utká 156 projektů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.