Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ten nejúspěšnější obsah je postavený na mediálních datech

Redakce MAM24. 4. 20179. 7. 2019

Content je svým způsobem záhadný, neuchopitelný a kreativní, zdá se, že je jen pro vyvolené, i když odborníků na tuto oblast přibývá.

Obsah je ale vlastně také docela nudný. Proč? Protože abyste vytvářeli opravdu úspěšný content, musíte se při jeho tvorbě prohrabávat neskutečným a nekonečným množstvím mediálních dat.

Obsah je ve své podstatě médiem, a tudíž ho můžeme poměrně jednoduše měřit. Vezměte si takové video – dnes není problém zjistit, ve které chvíli ho největší procento uživatelů opustilo, protože je pravděpodobně začalo nudit. A je tedy v našich silách se poučit a v dalším videoobsahu poznatky z tohoto měření aplikovat, a neustále tak optimalizovat výstupy.

Čtenosti článků dnes zjistíme jedním kliknutím, i to, jak se nám uživatelé pohybují (nebo nepohybují) po stránkách. Není pak nic jednoduššího než předkládat jim to, co chtějí, třeba už na první stránce nebo se v článcích zaměřit detailněji na jedno téma.

Ve svých analýzách ale můžeme jít ještě dál. Víte třeba, jak vypadá 1000 nejúspěšnějších příspěvků na sociálních sítích od vás a vaší konkurence a co mají opravdu společného? Je to barva? Je to lidský faktor? Nebo je na nich z 50 procent produkt? Dobře zanalyzovaná a následně rozumně aplikovaná data vám mohou zvýšit úspěšnost příspěvků, aniž byste museli zvyšovat investice do reklamy.

Přitom ale nemusí jít jen o data získaná z on-line prostředí. I kvalitativní průzkum před a po televizní reklamě nás může nasměrovat, kam obsah konkrétní značky zaměřit.

Přestože jste zamýšleli určitý dopad kampaně, divák si mohl odnést něco úplně jiného – tak mu jděte naproti! Obsah je tu pro uživatele, ne naopak.

Možností je samozřejmě neuvěřitelně mnoho, ale čísla obsahují všechny. Nepodceňujte tak při svých obsahových strategiích význam dat! Kreativita je fajn, ale musíme vědět, proč ji děláme tak, jak ji děláme.

Anna Březinová, ředitelka, Newcast

×

1. Ve finále konkurzu na šéfa ČT je pět lidí

Starší článek

Chatboti nás moc neberou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Reddit

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit, jako by…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více