Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Statické bannery mají lidé raději

Redakce MAM24. 4. 20179. 7. 2019

Dalším typem reklamy na internetu jsou tzv. bannery. Zajímalo nás, jak moc bannery on-line populaci obecně vadí a zda působí příjemněji na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou. On-line populace ve věku 18-60 let hodnotila bannery o něco hůře než tzv. branding, reklamu obtékající webovou stránku. Přesto i v tomto případě je celkové hodnocení spíše neutrální. Na škále, kde 0 je nejhorší hodnocení a 10 nejlepší, byla průměrná známka formátu bannery 6,3 (průměrná známka brandingu 5,3). Pohlaví ani věk nehrály zásadní roli při hodnocení bannerů. Když je banner na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou, tak na 56 % populace banner působí příjemněji. Umístění banneru nemá tak velký vliv na vnímání lidí jako v případě brandingu. Co lidé vnímají, je, jestli je banner nehybný (statický), nebo pohyblivý. Statický banner je příjemnější pro 58 % populace, dynamický pro 8 % populace. Zbylých 34 % lidí uvedlo, že vnímají oba typy bannerů přibližně stejně.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Ve finále konkurzu na šéfa ČT je pět lidí

Starší článek

Chatboti nás moc neberou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více