Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Podají si JCDecaux a BigBoard ruce?

Redakce MAM3. 4. 20179. 7. 2019

Napínavou atmosféru, která již několik let vládne v oboru “venkovky”, snad nemůže v tuzemské reklamní branži zprostředkovat žádná z jejích dalších součástí. Napětí mezi dvěma největšími hráči na trhu, JCDecaux a BigBoardem, eskalovalo v době sporů o přijetí pražských stavebních předpisů Magistrátem hl. m. Prahy pod vedením primátora Tomáše Hudečka před třemi roky. Ty podle společností skupiny BigBoard nadržovaly konkurenci, a tak jako protiváha tehdejší Asociace venkovní reklamy (AVR), jejímž členem byla i společnost JCDecaux, vznikl Svaz provozovatelů venkovní reklamy, a to bez JCDecaux. AVR pak ke konci roku 2014 zanikla. Letos v únoru tiskový mluvčí SVPR Marek Pavlas avizoval, že JCDecaux projevila zájem stát se členem svazu a zapojit se i do měření OOH reklamy.

Aliance s otazníkem

“Považujeme to za poměrně logický krok. Chceme být plnohodnotným a odpovědným členem svazu, který zastřešuje všechny členy a je logicky partnerem pro jiné subjekty ve věcech venkovní reklamy v České republice. Chceme přispět našimi zkušenostmi a mezinárodním know-how. Jednání se zástupci svazu probíhají velmi korektně a nevidíme důvod, proč bychom neměli být přijati,” vyjádřil se generální ředitel JCDecaux Pavel Slabý.

“Zatím jsme se s panem Slabým pouze domluvili na společné schůzce, kde si vzájemně vysvětlíme roli svazu, jak ji oba chápeme, a také podmínky vstupu nových členů do SPVR,” konstatuje Marek Pavlas.

Jak měřit venkovku?

Na českém OOH trhu vedle sebe fungují dva vzájmeně kompatibilní systémy měření BigPlan a Impact.”Každý má své výhody, a klient tak má možnost volby. Zpětná vazba od klientů je pozitivní,” dodává Pavlas. “Systém, který provozuje společnost BigBoard (BigPlan), je zaměřený prioritně na billboardovou reklamu, která v naší skupině představuje menší část portfolia. Nicméně se s reálnými výsledky měření rádi seznámíme. Co se týče reklamy na městském mobiliáři, dopravních prostředcích a letišti, máme k dispozici celou řadu verifikovaných dat z měření, která provádí sám dopravce, popřípadě i data o frekvenci pohybu aut a osob v místech, kde máme své reklamní nosiče umístěny. Tyto údaje pravidelně zpracováváme a dále s nimi pracujeme,” říká za JCDecaux Pavel Slabý.

Marek Pavlas za BigBoard a SPVR (vlevo) vítá snahu o “usmíření” s konkurenční JCDecaux – na snímku vpravo CEO Pavel Slabý.

Foto: Jiří Koťátko, Tomáš Tesař

×

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Starší článek

Jak Češi znají “lidské” služby?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více