Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Po Fajn rádiích a Blaníku se chystají na sjednocení názvů a obsahu i regionální Kiss rádia

Redakce MAM3. 4. 20179. 7. 2019

Síť Kiss rádií by ráda opustila dosavadní regionální model vysílání. Pokud změnu licenčních podmínek navrženou provozovatelem stanic, společností Radio United Broadcasting, schválí Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, mělo by postupně vzniknout centralizované rádio Kiss. “Na změnu chceme být připraveni v květnu a v řádech týdnů pak přejít na nový systém vysílání,” uvedl generální ředitel Radio United Broadcasting Martin Hroch. Na současném rozhlasovém trhu podle něj není prostor pro tolik programů, jako je uděleno licencí.

Nový systém proto počítá pouze s jedním, pražským vysílacím studiem, programovým schématem (které ještě bude upřesněno) a sjednoceným zvukovým designem. V krajích budou nadále operovat zpravodajské redakce, produkce (Kiss patroly, “off air” studia) a obchodní zastoupení. Centrální vysílání by měl v pražském studiu odbavovat nový tým moderátorů složený z dosavadních hvězd Kissu napříč kraji, doplněný o moderátorské osobnosti zvenčí.

Zamýšlené změny se tedy neobejdou bez redukce pracovních míst. “Zaměstnanci Kiss rádií už byli informováni, s kým počítáme a s kým ne. Povede to k zefektivnění provozu a samozřejmě i komunikace jednoho brandu by pro nás byla jednodušší. Chceme budovat silnou značku Kiss rádia,” řekl Hroch. Že by to vedlo k odlivu posluchačů, se neobává. “Realizovali jsme poměrně robustní průzkum. Vyplývá z něj, že posluchači Kissu mají napříč republikou mnoho společného, je to věkově konzistentní cílová skupina, která má podobné nákupní chování i činnosti, při nichž rádio poslouchá. Pokusíme se ten společný jmenovatel najít a dát ho do éteru,” vysvětluje. Hudební playlist stanic je podle něj už několik let de facto stejný, mírně vybočuje pouze pražské Kiss 98.

Síť Kiss rádií v současnosti vysílá v sedmi krajích, z Prahy, Plzně, Mladé Boleslavi, Českých Budějovic, Brna, Zlína a z Ostravy. V druhém pololetí loňského roku poslouchalo všechny stanice dohromady více než 340 tisíc posluchačů (poslechovost včera, Radioprojekt), což představuje téměř čtyřprocentní podíl na trhu. “Mým cílem je mít více než půl milionu posluchačů,” dodal Hroch.

×

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Starší článek

Jak Češi znají “lidské” služby?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více