Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jak Češi znají “lidské” služby?

Redakce MAM10. 4. 20179. 7. 2019

Službám tzv. sdílené nebo komunitní ekonomiky se u nás pravděpodobně daří. Existuje řada serverů, díky nimž si lidé mohou od druhých půjčit nějakou věc, darovat ji nebo sdílet. Vybrali jsme některé z nich, abychom zjistili, do jaké míry je lidé znají. To znamená nejen pasivní znalost podle jména, ale také jestli s nimi mají nějakou osobní zkušenost. Respondentům byl předložen seznam společností. Nejznámější mezi českou on-line populací ve věku 18-60 let jsou společnosti Zonky (“lidé půjčují lidem peníze”) a Dámejídlo.cz (rozvoz jídla). Podle jména je zná 58 procent lidí. Společnosti Uber a Letgo.cz zná přibližně třetina lidí, Airbnb, BlaBlaCar a Liftago zhruba pětina. Pravděpodobně nikoho nepřekvapí, že vyšší povědomí o nich mají lidé do 35 let než starší. Stejně jako fakt, že vyšší povědomí mají lidé z velkých měst nad 100 tisíc obyvatel, vyjma společností Zonky a Letgo.cz. Je to dané tím, že řada služeb se týká Prahy nebo velkých měst a že otevřenější ke sdílení i k technologiím jsou lidé mladší než starší. Pohlaví má rovněž vliv na znalost některých společností – například muži častěji než ženy označili Uber a Liftago, ženy více než muži znaly Letgo.cz.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Šéf ČT obhajuje mandát, vyzve ho jedenáct rivalů

Starší článek

Tisk / březen 2017

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více