Fénix: přihláškám kralují obsahové strategie

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix Content Marketing vyhlásí výsledky 27. dubna. Oznámeni budou vítězové 13 kategorií a držitelé čtyř zvláštních ocenění.

Největší zájem byl o kategorii Content Marketing Strategie, kam dorazilo celkem devatenáct přihlášek. „Letos se se svými projekty pochlubil Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico a další,“ přiblížila Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.

„Z hlediska přihlašovatelů a jejich počtu entries letos kraluje společnost KPMG, která má dva tituly, Echo a Marwick, s nimiž postoupila na shortlist, a dále pak on-line projekty a speciální formát. Naopak svoje přihlášky utlumila na minimum agentura Boomerang Communication,“ dodala Borovanská.

„Zajímavý je poměr přímých zadavatelů/klientů v soutěži ve srovnání s agenturními entries, který je 55 ku 45 procentům. Ukazuje se tak trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odklon od spolupráce s velkými agenturami,“ podotkla pořadatelka soutěže.

Vítězové dostanou „fénixí“ hodinky od značky Prim.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.