Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Digitální design: Pohled za pixely

Redakce MAM3. 4. 20179. 7. 2019

Kniha Digitální design: Pohled za pixely je sborník ke stejnojmenné výstavě, která byla k vidění předloni v Praze a minulý rok ve Zlíně, Brně a Plzni. Cílem knihy je představit stále se rozšiřující disciplíny digitálního designu a tvorbu digitálního produktu. Vznikla ve spolupráci organizace Czechdesign a Asociace UX.

Základ knihy tvoří rozhovory s deseti českými odborníky na digitální design, doplněné bonusovým materiálem.

Například UX konzultant na volné noze Jan Řezáč mluví o strategii, specialista na UX Martin Kopta představuje uživatelské testování. Jakub Franc, ředitel firmy GoodData, objasňuje zásady webové typografie. Každé z témat je vysvětleno poměrně stručně, ale pro zájemce o hlubší studium problematiky je vždy doplněno řadou odkazů na další zdroje.

V knize má prostor i přístupnost pro handicapované uživatele, tedy jak uzpůsobit web pro uživatele se zrakovým či sluchovým postižením nebo pro uživatele, kteří mají zhoršenou motoriku končetin.

Bonusový materiál obsahuje rozhovor s berlínským experience designérem Andreasem Wegnerem o konkurenční výhodě, kterou díky digitálnímu designu mohou firmy získat.

Kniha může odborníkům na marketing a komunikaci přinést pohled na specifika tvorby produktů pro digitální svět. Marketéři také často s grafickými nebo UX designéry spolupracují, proto jim znalost této problematiky může pomoci v komunikaci se spolupracovníky.

Sborník Digitální design: Pohled za pixely má 80 stran.
Repro: MAM

×

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Starší článek

Jak Češi znají “lidské” služby?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Astrid

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více