8. Kladrubský hřebčín představil nové logo

10. 4. 2017 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Minimalistický logotyp se stal základem nové vizuální identity hřebčína v Kladrubech nad Labem. Autory jsou Markéta Steinert a Vítek Škop, kteří se dali dohromady díky Vysoké škole uměleckoprůmyslové. Patkové písmeno K s naznačenou korunkou je inspirované značkováním koní, které se používalo už za Rakouska-Uherska. „Korunka nad písmenem K je pak odkazem ke královskému původu hřebčína. Symbol jsme převzali z heraldických tradic, objevoval se například na lemování císařských vlajek, a upravili jej do moderního stylu,“ uvedla Markéta Steinert. Vizuální styl je doplněn černobílými fotografiemi od Patrika Boreckého a Tomáše Brabce. Černobílé pojetí má opět odkazovat na plemeno starokladrubských koní, v hřebčíně chovají vraníky a bělouše. Hřebčín vznikl už v roce 1579.

Starokladrubští koně jsou nejstarší původní české plemeno. V typické pozici se skloněnou hlavou jsou teď klíčovým prvkem vizuální identity hřebčína.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.