Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

8. Adidas vyzývá ženy ke cvičení, focení a sdílení

Redakce MAM24. 4. 20179. 7. 2019

V souladu s aktuální globální kampaní Adidasu “Here To Create” vytvořila agentura Bistro pro značku sérii interaktivních instalací, jejichž cílem je oslovit a zapojit především ženské publikum. Koncept Here To Create spočívá ve snaze dostat do sportu více kreativity a oživit vnímání tréninků coby rutinní dřiny. Dvě verze interaktivních instalací jsou s ohledem na cílovou skupinu rozmístěny po frekventovaných místech v Praze. Zapojit vlastní kreativitu při vytváření netradičních tréninkových póz a výsledek nasdílet na sociální sítě si mohou adeptky vyzkoušet třeba v Palladiu, ve fitness centrech Euforie, Kotva, Jóga Letná nebo Bitevní pole. Instalace byla umístěna také v rámci Prague Design Weeku. Mezi prvními, kteří si kreativní výtvory Bistra mohli vyzkoušet, byly lokální Adidas influencerky Míša Štoudková, Anna Šulcová, Dominika Lukášová, Tereza Červenková a Tereza Menclová. O mediální podporu celého projektu se stará agentura Carat.

Bistro spolupracuje se značkou Adidas od loňského roku a vedle správy účtů na Instagramu a Facebooku se podílí především na tvorbě lokálních kampaní značky.

×

1. Ve finále konkurzu na šéfa ČT je pět lidí

Starší článek

Chatboti nás moc neberou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více