7. Poroty Zlatého středníku poslaly do finále 78 médií
Porotci Zlatého středníku sestavili finálové nominace v 15. ročníku této soutěže firemních médií. Na trofeje v šestnácti kategoriích má naději skoro osm desítek projektů. “Nejvíce nás překvapil zájem o kategorii Nejlepší firemní videoprezentace, kterou jsme otevírali letos poprvé a hned se v ní sešlo čtrnáct přihlášek,” řekl za pořádající PR klub jeho předseda Petr Langer. Do užšího výběru se v této kategorii dostalo pět nejlepších, mezi nimi i někteří nováčci jako třeba Internet Mall či Etnetera. Největší zastoupení mezi semifinalisty mají Boomerang Communication s osmi nominacemi a KPMG, která má o jednu nominaci méně. Další významnější zastoupení mají práce automobilky Škoda, pivovaru Bernard, ale i pražské zoologické zahrady nebo Lékařů bez hranic. Největší tlačenice je v kategorii jednorázových firemních médií, šanci na ocenění má celkem 14 projektů. Kromě udělení 1.-3. místa mohli porotci udělit také certifikáty Top Rated (vyšší hodnocení pro média z užšího výběru porotců) a Rated (nižší hodnocení pro vybraná ostatní média). Není podmínkou, že každá kategorie musí mít vítěze. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také Grand Prix, již uděluje výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky. Výsledky aktuálního ročníku budou odhaleny na slavnostním galavečeru 20. dubna.
Podobné zprávy
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP
Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy
