Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Poroty Zlatého středníku poslaly do finále 78 médií

Redakce MAM3. 4. 20179. 7. 2019

Porotci Zlatého středníku sestavili finálové nominace v 15. ročníku této soutěže firemních médií. Na trofeje v šestnácti kategoriích má naději skoro osm desítek projektů. “Nejvíce nás překvapil zájem o kategorii Nejlepší firemní videoprezentace, kterou jsme otevírali letos poprvé a hned se v ní sešlo čtrnáct přihlášek,” řekl za pořádající PR klub jeho předseda Petr Langer. Do užšího výběru se v této kategorii dostalo pět nejlepších, mezi nimi i někteří nováčci jako třeba Internet Mall či Etnetera. Největší zastoupení mezi semifinalisty mají Boomerang Communication s osmi nominacemi a KPMG, která má o jednu nominaci méně. Další významnější zastoupení mají práce automobilky Škoda, pivovaru Bernard, ale i pražské zoologické zahrady nebo Lékařů bez hranic. Největší tlačenice je v kategorii jednorázových firemních médií, šanci na ocenění má celkem 14 projektů. Kromě udělení 1.-3. místa mohli porotci udělit také certifikáty Top Rated (vyšší hodnocení pro média z užšího výběru porotců) a Rated (nižší hodnocení pro vybraná ostatní média). Není podmínkou, že každá kategorie musí mít vítěze. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také Grand Prix, již uděluje výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky. Výsledky aktuálního ročníku budou odhaleny na slavnostním galavečeru 20. dubna.

×

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Starší článek

Jak Češi znají “lidské” služby?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více