Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

4. Do Cannes mají letos šanci jet i marketéři

Redakce MAM18. 4. 20179. 7. 2019

Už na konci dubna proběhne letošní ročník soutěže pro mladé kreativce Young Lions. Po loňském zvýšení věkové hranice na 30 let letos přináší novou kategorii Marketers a “silné zaměření na rozvoj účastníků”. Nová kategorie je určená pro brand manažery a komunikační manažery. Úkolem soutěžících je – stejně jako v kategorii Média – vymyslet způsob, jak využít značku k řešení zadaného problému neziskové organizace, vytvořit brief pro agenturu a následně ho prezentovat porotě. Vítězové národního kola pojedou do Francie na festival Cannes Lions. Organizátorem domácí soutěže je společnost Lionhearted, reprezentant festivalu Cannes Lions v Česku.

Soutěž Young Lions dává mladým kreativcům šanci nasát atmosféru festivalu Cannes Lions.

×

1. Do léta má začít vysílat zpravodajská stanice Z24

Starší článek

10. Soud zrušil předběžné opatření k reklamě v MHD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více