Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Ve finále konkurzu na šéfa ČT je pět lidí

Redakce MAM18. 4. 20179. 7. 2019

Rada České televize v tajném hlasování vybrala pět kandidátů, kteří postoupili do finále volby generálního ředitele. Ve středu 26. dubna se při veřejném slyšení představí stávající šéf televize Petr Dvořák, který mandát obhajuje, a dále bývalý šéf Primy Martin Konrád, šéfeditor ČT24 Karel Novák, bývalý komisař české účasti na světové výstavě Expo Jiří František Potužník a dosud mediálně neznámý ekonom Petr Vinklář. Pro postup do finále bylo potřeba alespoň osm hlasů. Dvořák jich dostal 15, Konrád 11, Novák 11, Vinklář devět a Potužník osm. Nejméně radních, rovná nula, podpořilo kandidaturu bývalého poslance ODS Daniela Petrušky. Předseda rady Jan Bednář Hospodářským novinám řekl, že všechny kandidáty spojuje důležitá vlastnost, na jejímž základě byli vybráni. “Jsou to inspirativní a kvalitní uchazeči. A jsou to především vážní kandidáti – všech pět adeptů má velmi zajímavé projekty, podle kterých chtějí televizi vést a rozvíjet. Už díky těmto projektům v prvním kole dostali poměrně dost hlasů, aby mohli postoupit,” uvedl Bednář. Radní Zdeněk Šarapatka je naopak toho názoru, že výběr byl složitý. “Můžeme spekulovat, proč je nabídka slabá, když někteří politici říkají, že jsme pohůnci někoho,” prohlásil Šarapatka s tím, že se jen málo lidí chce nyní před volbami stát generálním ředitelem, neboť mohou očekávat útoky ze stran politiků. Petr Dvořák má mandát do konce září tohoto roku. Právě on bývá často zmiňován jako favorit volby. Členové rady se o něm vyjadřují vesměs pozitivně.

Nový šéf Kavčích hor bude znám 26. dubna. Pokud tedy některý z kandidátů po veřejném slyšení dostane alespoň deset hlasů z patnácti.

×

1. Do léta má začít vysílat zpravodajská stanice Z24

Starší článek

10. Soud zrušil předběžné opatření k reklamě v MHD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více